!--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js05.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone -- !--Start Code By Mania-dv.blogfa.coM -- script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpmaniajs.persiangig.comste-pir-js5.js'script !--End Code By Mania-dv.blogfa.coM -- !--adsvarone --script language='JavaScript' type='textjavascript' src='httpvaroone.mania-dv.irjsgnl.js'script!-- adsvaroone --

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " پرسپوليس " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


آخرین خبرها از باشگاه پرسپولیس در چند خط


 آخرین خبرها از باشگاه پرسپولیس را در چند خط مرور می کنید تا در جریان آخرین وضعیت اتفاقات در این باشگاه قرار بگیرید:

مهدي شماره 19 را انتخاب مي‌كند
از وقتي بحث حضور مهدوي‌كيا در پرسپوليس مطرح شد گمانه‌زني درباره شماره پيراهن وي قوت گرفت اما كيا گفت چون از وسط فصل به تيم پيوسته شماره كسي را نمي‌خواهد و از بين شماره‌هاي خالي يكي را انتخاب مي‌كند.

 

ديروز و در حاشيه اولين تمرين كيا، مسوولان باشگاه اعلام كردند مي‌خواهند شماره 17 را از كاظميان گرفته و به او بدهند اما خود مهدي در مصاحبه‌اش گفت از بين شماره‌هاي 3، 19 و 5 كه متعلق به كسي نيست يكي را انتخاب مي‌كند. مهدي ديروز با لباس شماره 3 تمرين كرد اما به احتمال فراوان شماره 19 را انتخاب مي‌كند كه در دهه 50 و 60 متعلق به محمد مايلي‌كهن بود.


هواداران: ديگر تيم‌مان كهكشاني شد

ديروز حدود 50 هوادار از پشت درهاي بسته تمرين را تماشا كردند اما خوشحالي آنها بابت حضور كيا آنقدر زياد بود كه هيچكدامشان ناراحت نبودند. اين عده از هواداران مقابل دوربين‌هاي تلويزيوني خوشحالي‌شان را از اتفاقات اخير، از جمله جذب دنيزلي و كيا ابراز مي‌كردند و مي‌گفتند: «ديگر تيم‌مان كهكشاني شده». آنها بابت مصدوميت آندو تيموريان هم خوشحال بودند و از اقدامات اخير رويانيان تمجيد مي‌كردند.


خداحافظي هواداران با حقيقي


حول و حوش ساعت 12 بود كه عليرضا حقيقي از ورزشگاه درفشي‌فر خارج شد. حقيقي مصدوم كه ديروز دقايقي نظاره‌گر بازي تداركاتي تيمش بود، با اتومبيل خود از ورزشگاه بيرون رفت اما هواداران كه انگار آخرين بار بود او را مي‌ديدند خداحافظي نسبتا سردي با گلر شماره يك تيم‌شان داشتند البته بعضي از آنها همچنان از حقيقي دلخور بودند و از بابت اين جدايي ناراحت نبودند.


بادامكي بازي كرد، قدمي دوباره مصدوم شد


حسين بادامكي باز هم ريسك كرد و با مچ مصدوم براي پرسپوليس به ميدان رفت. بادامكي بعد از تمرين‌هاي اختصاصي در 10 دقيقه پاياني به ميدان رفت و خوشبختانه بدون مشكل بازي كرد. در عوض سعيد قدمي بازيكن جديد پرسپوليس كه به نظر مي‌رسيد تازه بهبود يافته بعد از حضور در اين بازي تداركاتي دوباره مصدوم شد.

پروين نمي‌خواست خيس شود!


حول و حوش ساعت 10:20 علي پروين به ورزشگاه درفشي‌فر رسيد و مستقيم رفت داخل كانكس خبرنگاران كه اتفاقا ديروز گرم بود. رضا رياضتي مسوول رسانه‌اي تيم از پروين خواست كنار زمين بيايد اما پروين گفت مي‌خواهد كنار خبرنگاران باشد و از آنها كار خبرنگاري ياد بگيرد البته اين حرف پروين خبرنگاران را چندان ذوق زده نكرد چرا كه آنها مي‌دانستند مدير تيم براي اينكه زير باران خيس نشود به جايگاه آنها پناه آورده است.


حضور 45 دقيقه‌اي اصحاب رسانه در تمرين

ديروز و به خاطر حضور انبوه عكاسان، خبرنگاران، تصويربرداران و گزارشگران جهت پوشش حضور مهدوي‌كيا در تمرين، مسوولان پرسپوليس 45 دقيقه به اصحاب رسانه اجاره ورود به درفشي‌فر دادند. بازي تداركاتي پرسپوليس ساعت 10:45 شروع شد و دنيزلي يك ربع بعد از شروع بازي خواست كليه خبرنگاران و عكاسان بيرون بروند البته 50 هواداري كه آمده بودند از ابتدا تا انتهاي تمرين بيرون ورزشگاه ماندند.
 

 

 

درخواست 300 ميليوني شهرداري ياسوج براي صدور رضايتنامه!

بعد از درخشش حسين هوشيار مقابل استقلال مسوولان باشگاه پرسپوليس با ارسال نامه‌اي به باشگاه شهرداري ياسوج خواستار جذب دروازه‌بان اين تيم شدند. حسين هوشيار، دروازه‌بان 28 ساله و مشهدي شهرداري ياسوج در اين باره مي‌گويد: «تكليفم امروز مشخص مي‌شود. مسوولان شهرداري مخالفتي با جدايي من ندارند اما مترصد اين هستند تا يك دروازه‌بان جديد جذب كنند تا جانشين من ‌شود. 

مسوولان شهرداري مي‌گويند تو را از دست بدهيم ضربه مي‌خوريم و به همين خاطر اول مي‌خواهند يك دروازه‌بان جذب كنند و بعد رضايتنامه‌ام را بدهند.» گفته مي‌شود مسوولان شهرداري ياسوج براي صدور رضايتنامه هوشيار مبلغي حدود 300 ميليون درخواست كرده‌اند كه البته هنوز با موافقت پرسپوليس روبرو نشده است. 

قباد نگين تاجي مديرعامل شهرداري ياسوج كه مدعي شده اگر به هوشيار بها بدهند از رحمتي بهتر مي‌شود در مصاحبه‌اي گفته: «ما پيشنهادي دريافت كرديم اما هنوز راضي نيستيم اين گلر خوب را از دست دهيم. بايد با هيات مديره و مربيان صحبت كنيم تا ببينيم چه مي‌شود. اول اينكه ما هم در مضيقه هستيم و بايد پاسخگوي انتظارات مردم باشيم و دوم اينكه بايد ديد آيا پرسپوليس شرايط مالي ما را برآورده مي‌كند يا نه. وي در پاسخ به اين سوال كه آيا ممكن است پيشنهاد معاوضه با حقيقي را به پرسپوليس بدهيد؟ گفت: حقيقي كه روي پر قو بزرگ شده و به ياسوج نمي‌آيد. ما بازيكني براي معاوضه پيشنهاد نمي‌كنيم ولي طبيعي است كه بايد شرايط مالي ما برآورده شود.

 

اخبار چند خطی

* پرسپوليسي‌ها ساعت 9 صبح چهارشنبه با اتوبوس راهي انزلي شده و در هتل سپيدكنار اسكان مي‌يابند. به درخواست دنيزلي قرار است پرسپوليس يك جلسه تمرين در انزلي انجام دهد.

*قرار است رحمان احمدي بعد از بازي استقلال- سپاهان براي دريافت طلبش از پرسپوليس به باشگاه مراجعه كند.

* گفته مي‌شود از مبلغ طلب سپهر حيدري از پرسپوليس كه 40 درصد قرارداد فصل قبلش بوده، اين بازيكن 10 درصد را بخشيده اما باشگاه قصد دارد تا پايان ماه جاري 30 درصد ديگر را پرداخت كند.

*  گمالوويچ تا پايان هفته جاري مبلغ ماليات قرارداد خود كه 15 ميليون تومان است را پرداخت خواهد كرد.

* ساعت 14:30 امروز و در سالن ورزشگاه درفشي‌فر هداياي برندگان خوش‌شانس پرسپوليس به آنها اعطا مي‌شود. اين 12 هوادار كه نامشان در قرعه‌كشي هفته گذشته و در كنفرانس خبري دنيزلي توسط سرمربي جديد پرسپوليس مشخص شده بود هدايايي مثل اتومبيل و هزينه سفر به عتبات عاليات را دريافت مي‌كنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-PostCategory-> | نويسنده : معین کریمی

بازديـد : مرتـبهتاريخ : چهار شنبه 12 / 10 / 1390برچسب:, | ساعت : 4:4 بعد از ظهر

آخرين مطالب ارسالي

پیوس: کی روش باید زیر نظر فدراسیون کار کند و ساز مخالف نزند
حلالي: مشكل پرسپوليس اين است كه خوب بسته نشده
سامی جابر : تساوی برابر پرسپولیس رضایت بخش است
اخبار کوتاه و چندخطی از پرسپولیس
گزارش تصویری : الهلال 1-1 پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس پاداش گرفتند / مهدوی کیا به بازی با مس هم نمی رسد
کاروان پرسپولیس به ایران بازگشت/رویانیان به قطر رفت
نگاهی به روزنامه های ورزشی صبح پایتخت
دانلود ویدئوی گل پرسپولیس به الهلال
دنیزلی: می‌توانستیم برابر الهلال پیروز شویم/ یک امتیاز هم خوب است
هاسک: دفاع پرسپولیس سد محکمی بود/ برای مهار کریمی دست به تعویض زدم
خوشحالی پرسپولیسی‌ها در رختکن و اعتراض سرمربی الهلال به داور
توقف الهلال برابر پرسپولیس در ریاض در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا
برتری پرسپولیس در زمین الهلال در نیمه اول
برخورد گرم سامی‌الجبار با مهدوی‌کیا و کریمی/ تعجب دنیزلی از نیمکت‌نشینی مهاجم سوئدی
تساوی الشباب و الغرافه در اولین مسابقه گروه چهارم
آبیاری چمن ورزشگاه 2 ساعت پیش از آغاز بازی/ عربستانی‌ها به دنبال مهدوی‌کیا
کریمی: می خواهم هواداران را غافلگیر کنم
آخرین تمرین پرسپولیس فردا در ورزشگاه ملک فهد برگزار می شود
کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی پرسپولیس - الهلال ساعت 15 فردا برگزار می شود

درباره ما


به وبلاگ پرسپولیس خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پرسپوليس و آدرس perspolisnew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1

جاوا اسكریپت